My Ads

Monday, February 21, 2011

FAHAMKAN 2 BONUS UTAMA VeMMA


VeMMA menawarkan 9 Jenis Bonus (bagi anda yg mengambil Ultimate Pakej) dan 5 Jenis Bonus (bagi anda yg mengambil single pakej). Anda tak perlu pening2 kepala untuk faham kesemua bonus di Vemma. Anda hanya perlu fahamkan 2 Jenis Bonus yang utama.
Dalam VeMMA, yang sgt seronok CV point adalah sentiasa bertambah tambah sebab ramai upline bantu. Anda kena fhm CV itu ibarat seakan point Bonus Link la, kita kumpul-kumpul hujung bulan dapat payung, dapat air mineral. TETAPI di vemma CV point kita kumpul, hujung minggu jadi $$$$$$$$. Dengan syarat, anda pun ada Paid Member secara personal, dan kaki 2 dah mula generate CV jugak. Kalau anda duduk diam je, tgk CV point naik beriban-riban, income tetap tak dapat, seolah-olah macam ‘BEKU’ saja. Yelah, mana leh dapat income kita duduk diam saja membiarkan upline je buatkan!
http://vsomebody.com.my/vipimage/what-is-a-cycle-vemma.jpg
Jadi, tuan-tuan puan-puan sekalian, KUNCI NAK BUKA INCOME DARI CYCLE kita mesti dulu dapatkan FAST START BONUS. Iaitu bonus bonus tajaan. Bonus dimana orang yang daftar di website kita dan dia UPGRED KE PAID MEMBER! Harap faham ya. Mulai sekarang, dapatkan ramai free member. Kita cuba follow up baik-baik supaya upgred jadi (PM) dan comfirm dapat FAST START BONUS.

Berapakah income awal?

http://vsomebody.com.my/vipimage/table.jpg
Berdasarkan table di atas, anda boleh tgk bahagian FAST START. Itulah pendapatan yang pertama. Anda pilih la anda nak yang mana satu, nak RM38 atau RM1520? Ini baru income nombor 1. Dalam Vemma kita ada “9 source of income” . Maksudnya ada 9 MACAM JENIS BONUS di VeMMA. Yang pertama yang diatas laa. Bila dah buka KUNCI BONUS maksudnya dah dapat Bonus 1, maka Bonus 2, Bonus 3 dan seterusnya akan turut hadir ke dalam akaun bank kita.
Jom tonton video di bawah yang menerangkan dengan lebih jelas “Bagaimana Mendapatkan 2 Bonus Di VeMMA”. Slide disediakan oleh Executive M Sadik manakala video pulak disediakan oleh Diamond Zainuddin. Terima kasih kpd mereka kerana usaha mereka untuk bantu anda fahamkan bonus-bonus ni.
http://vsomebody.com.my/vipimage/video%20plan%20marketing.jpg
Video di bawah pula menunjukkan dengan jelas apa yang perlu anda lakukan untuk memulakan Bisnes VeMMA anda. Jangan terkejut kalau selepas menonton Video ni, anda rasakan terlalu mudah untuk menjana income di VeMMA. As simple as eating penut. hihi..mudah macam kacang laaa..
http://vsomebody.com.my/vipimage/tom%20alkazin.jpg
Susun strategi anda mulai sekarang! Targetkan Income anda dan tetapkan HAD MASA untuk anda capainya. Anda boleh mencapai pendapatan maksimum hingga RM133,000 dalam masa 13 minggu sahaja jika anda follow saja STRATEGY 1 GET 2 !
BERTINDAK SEKARANG! Anda tak perlu pandai A-Z untuk bermula. Selagi anda tak makan, anda tak tau rasa makanan tu sedap atau tak. Selagi anda tak cuba, selagi tu anda tak tau hasilnya. Setiap hari adalah proses pembelajaran untuk anda. Jangan harapkan kesempurnaan pada percubaan pertama. Tetapi anda perlu merancang untuk berjaya.
You failed to plan, you are planning to fail..

JIKA ANDA BELUM DAFTAR PERCUMA DENGAN SAYA, DAFTAR SEKARANG

No comments:

Post a Comment